your love is my druuug :X:X

luni, 9 mai 2011
-- Azi...sau ieri...sau maine ; oricum nu mai conteaza , pentru mine totul inseamana niciodata; nu mai am nimic, am jucat ultima carte pe sufletul meu pierdut, mi-am vandut inima ca TU sa fii fericit , liber si triumfator....
--  Gasesti ca merita sa plangi pentru o clipa frumoasa trecuta si uitata de cel care odata ti-a jurat iubire si credinta?Gasesti ca timpul tau merita sa treaca lasandu-te sa te gandesti mereu la clipa aceea de iubire care s-a stins mai inainte sa apara? Raspunsul e al tau si numai tu poti sti ce vrei sa faci.....eu nu ma pot preface ca nu ai existat si ma opresc aici traind trecutul scurt dar prea frumos ca il pot uita!
-- Sunt clipe in care ma gandesc la tine....numar secundele si la fiecare din ele ma doare putin cate putin...ma ingrop in amintiri apoi ma ridic cu sperante ...te ingrop in blesteme apoi te curat cu rugaciuni.....sunt ca un val de mare care se revarsa suparat pe plaja imprastiindu-se si pierzandu-si puterea din larg....dar totodata aducand hrana pescarusilor care .....ma adora pentru siguratatea mea...
-- Ratacit in sufletul meu , caut o cale de rasfat...incerc sa uit cararea ce m-a adus aici insa iubirea ta ma indruma inapoi la clipele frumoase ,la chipul tau...desi inca te mai iubesc mi-as dori sa te uit precum albumul tau de poze pe care l-ai abondonat pe`un raft prafuit !
-- Te intrebi adesea..de ce toate cuvintele acestea? de unde poate fi atata iubire? De ce si de unde; cum si cand....Asculta inima...din ea se nasc cuvinte de iubire..asculta sufletul; din el izvorasc lacrimi de bucurie ... priveste viata ;o poti vedea fara mine?

1 comentarii:

  1. Madalina spunea...:

    Doar niste cuvinte ... dar cu atata adevar . :|

Trimiteți un comentariu