Mireasa

vineri, 10 februarie 2012
Nu, nu eu, prietenele mele. 2012 a inceput cam straniu,din anumite puncte de vedere. O prietena din copilarie se casatoreste in citeva zile, mai la primavara o prietena de scoala, straniu ce toate odata, mai ales k la vara sh un coleg de clasa planuieste nunta,un pik mai in toamna o alta fosta colega se casatoreste, sh plus la toate mutzi prieteni de familie sh rude isi unesc destinele anume in acest an. Nu acesta e problema de baza, ci anume faptul ca toti pe care iam numerotat mai sus sunt semeni de-ai mei,straniu,dar am ajuns la virsta care incep toti a se casatori, colegii,prietenii.Nu,nu credetzi k eu tot vreu maritata,nici intrun caz, eu mai astept ceva ani.
FELICITARI mirilor sh mireselor,Casa de piatra,multa iubire sh copii frumosi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu