„Lumea în care trăim începe să se
miște din ce în ce mai repede. Trebuie să ținem pasul, altfel vom rămâne în
urmă. Nu ne mai e la îndemână să dăm drumul la televizor (pentru că nu putem
să-l cărăm după noi mereu) iar ziarele încarcă și ele geanta. Așadar, intrăm pe
net de pe telefon și aflăm numaidecât tot ce mișcă. Dacă în prezent nu toată
lumea are posibilitatea de a proceda așa, cu siguranță către asta ne îndreptăm.
Către informația oferită online în detrimentul altor tipuri de media.
Trăim în era jurnalismului online.
Site-urile marilor ziare și posturi de televiziune sau radio au un trafic zi de
zi în creștere. Și este explicabil din moment ce este mult mai ușor să
actualizezi pagina oficială a instituției de presă decât să intri în direct pe
post cu o știre. Iar până apare ziarul a doua zi, mai e cale lungă.
Jurnalismul online a
venit în sprijinul mai ales al jurnaliștilor, în special prin intermediul
blogurilor. Mulți oameni de presă au găsit aici oportunitatea de a-și crea sau
consolida așa numitul brand personal. Brand la care ar fi putut să lucreze prea
puțin în cadrul altor tipuri de media: radio, tv, presa scrisă. Aici au reușit
să-si rezerve un spatiu numai al lor, în care să se promoveze, în care să-și
exprime idei de care n-am fi știut altfel, un spațiu în care să-și câștige
notorietatea pe care nu ar fi putut să o obțină prin intermediul instituției de
presă la care lucrează.”
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu