13 lucruri pe care le găsesc ciudate la mine...

joi, 7 octombrie 2010
Inspiratie din "http://skeatles.wordpress.com/" adica din rugamintea unui jurnalist in devenire.....
Deci nici nu stiu cu care sa incep, am foarte multe,poate asta e un + sau e un - dar oricum sunt ciudate..Asa ca facetiva mai comozi si fiti atenti la ceia ce cititi...
                1. Imi place sa-i critic pe cei din jur,doar pt mine sh doar in minte 
                2. Sunt invidioasa dar nu arat asta pe fatza
                3. Ma pot indragosti la nebunie de un baiat dar nimeni s nu stie de asta
                4. Ador s fiu shefa
                5. Sunt extrem de suparaioasa, sh asta la fel nu o arat pe fatza
                6. Iubesc plimbarile de seara,ba chiar de noapte,in doi,eu sh el, dar daca nu exista pinace acel "EL" singura nui interesant sa privesc la stele
                7. Mmmm,de asta cu siguranta o s va rideti, dar oricum vo zik: Iubesc la nebunie sa ma sarut,desigur k cu un baiat
                8. Ashi vrea sa incerc un sarut sh cu o fata, dar ea sa fie bisexuala, sa stie cum sa se sarute cu fetele

                9. Noapte,cimitir, frig, vint.... (lista poate continua) iaca asta viatza
10. Pling foarte des sh mult
               11. Deseori visez vise erotice,dar cel mai straniu e ca dimineata cind ma trezesc imi pare k a fost in realitate, apoi toata ziua cercetam visul sh il descodificam
                12. Of superstitiile astea ale mele, nu ma pot dezlipi de tainele lor...DA-da,sunt foarte Superstitzioasa
                13. Hey cit despre altelepot adauga k l-am intrecut sh pe Niku sh pe Trish... Perversa fok  (doar in gind desigur, pt inceput)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu