Tristetze de Octombrie.....

luni, 4 octombrie 2010
Afară-i frig şi urât, nasul mi-e cam plângăcios, mă-ncearcă o răceală care nici nu vine cum trebuie, nici nu pleacă de tot, de aici rezultând o melancolie apăsătoare şi o lipsă totală de chef în a scrie ceva pe blog. Dar, ca să nu las foaia goală, o voi mâzgăli cu câteva versuri, pe care le-am scris când mă credeam poetă, adică acum vreo 10 de ani. Fiţi blânzi, că eram şi eu mică.

Lui
Mă dor cu nepăsare tăcerile de-acum,
sub mâna ta aprinsă aştept ca să mă nărui,
mi-e greu să te împac cu lacrima din mine,
cu perna albă, pe care vreau să mi te dărui…

Nu ştiu de ce lumina nu vrea să te mai nască,Sleep_Well__My_Love_II_by_jayxxbe
Nu ştiu de ce nu vrei să te măsori cu luna,
Să stingi petalele pe trupul meu, încet,
Să minţi cu bucurie că mă iubeşti întruna.

Mi-e dor de talpa ta, pe care sprijini amintirea,
Te vreau ca până-acum, să mă frămânţi în palme,
Urâtă e iubirea când nu mai vrea să moară
Şi-uitarea e departe, nepăsătoare, doarme…

Iubite, de mă cauţi, să nu cumva să tulburi,
Tăcerea ce mă ceartă în poala ei străină.
Mai vreau doar ca să-ţi fur o clipă, o-ntrebare:
De ce n-am nicio vină, de ce n-ai nicio vină?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu