Copkilarie,dulshi copkilarie

marți, 15 martie 2011
Mă gîndeam chiar zilele trecute la … perioada copilăriei mele. Pentru mine a fost cea mai frumoasă perioadă, chiar dacă, atunci vroiam să fiu mare . 
  1. Îmi amintesc cu plăcere de verile petrecute la bunici, de jocurile copilăriei, de prietenii mei de atunci și de “marile probleme” ale vârstei.
  2. Îmi amintesc cu plăcere bătăile cu apă, cînd ne avînd pistoalele cu apă atît de performante acum, foloseam sifoanele pe care pentru joaca noastră le umpleam cu drag, deși dacă ne trimiteau părinții… nu eram la fel de încîntați. Îmi amintesc cum dădeam ceasul înapoi și spuneam că se pare că s-a defectat, doar ca să mai stau o jumătate de ora afară.
  3. Îmi amintesc că cea mai grea pedeapsă pentru mine era să “nu am voie afară”…
  4. Îmi aduc aminte cum ne jucam de-a cumpărăturile, avem lei din frunze,iar pietricelele erau bănuții….
  5. Îmi aduc aminte de guma ”Turbo”, la care mestecam toată ziua, deși își pierdea foarte repede gustul. Acum sortimentele de guma sunt foarte variate, însă niciuna nu se va compara vreodată cu gumița turbo.
  6. Îmi aduc aminte de sucurile la dozator, erau un adevarat deliciu, ce să mai zic de înghețata la cornet, care acum dacă ar mai exista în mediul nostru poluat cred că am avea toți probleme de sănătate.
  7. Jocurile precum rațele și vînătorii, coarda, elasticul, melcul, prinselea, țară-țară vrem ostași erau preferatele mele. Acum multe din ele s-au uitat din păcate .
  8. Trebuie să vă mărturisesc că eram înebunită după ciocolatele Holiday, iar acum cîteva luni, plimbîndu-mă printr-un market, spre marea mea mirare am găsit , hehe ce am mai păpat!
Am găsit un material care sincer spune totul, poate e puțin cam dur, dar e adevărat, vă invit să îl vedeți și voi:

Copilăria de astăzi versus copilăria de ieri

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu