Cel ce se straduie sa se razbune isi pastreaza ranile deschise.

miercuri, 22 septembrie 2010
Plang...mereu si neintrerupt.Chiar daca lacrimile au secat,chiar dak nu mai pot Nu mai pot trai...nu mai vreau.Nu suport toate nedreptatile pe care le indur zi de zi Cu ce am gresit? De ce eu? Toti ne punem aceasta intrebare,si toti consideram k a noastra e mai importanta Suntem atat de egoisti... atat de ipocriti.Ne gandim numai la persoana noastra! Eu sa am ce imbraca,Eu sa am ce manca,Eu sa ma distrez,Eu sa fiu iubita,eu eu eu!!!! Am incercat sa ma gandesc la cei de langa mine,la prietenele mele,la baiatul pe care il iubeam si consideram k ma iubeste. Si ce am primit in schimb? :)))raaaaad...da rad cu lacrimi de prostia mea! Am devenit egoismul intruchipat...sau nu?Nu... Ohhh...Tot eu am suferit.Tot eu am fost aia egoista chiar dak eram in stare sa dau si pielea de pe mine pt ei.Tot eu eram cea vinovata.Cum sa fiu?Ce sa fac?Ce sa nu fac? E veche povestea,dar nu o pot uita!Chiar dak acuma iar suntem "prietene",eu nu pot uita prin tot ce am trecut pt ei! Nu mai am lacrimi,nu mai vreau... Nu nu nu nu nu nu nu nuuuuuu imi vine sa urlu in conitnuuuuuuuu Nu vreauuuu De ce ma chinuiti??

1 comentarii:

  1. ionela spunea...:

    nush cum sa spun parerea mea ,adik m-ai lasat fara cuvinte.
    printre cuvintele alea ma regasesc eu
    esti super super tare

Trimiteți un comentariu