Stau acuma sh ma gindesc la persoanele care m-au facut fericita;

joi, 23 septembrie 2010

1. Primii sunt parintii mei, pe care ii iubesc nespus de mult: apropo,cit despre parinti, pina acuma sau poate k eram prea mica k s inteleg, sau poate eram prea naiva s vreau s inteleg asta,dar acum am inteles prea bine sh poate k prea tirziu, dar e mai bine sh tirziu decit niciodata,Da- eu imi iubesc parintii
2. Alta persoana care ma facut s vad viata cu alti oki sh care inca pina in ziua de azi ma invata multe,Iubita mea surioara,mii dor de tine,kiar daca suntem in acelasi oras, Cristy - te ador, iar cumnatelul meu, cel care poate k nu de fiecare data ne intelegem bine, sh poate kiar daca avem acelai caracter sh aceleasi capricii, oricum el deja face parte din familia noatra..
3. Nu in ultimul rind, sunt prietenii mei scumpi, desi eu mam dezamagit extrem de tare in prietenie adevarata, dar oricum sunt gata s iert micile lor greseli,k doar nici eu nus ideala, mai ales noi fetele, ce iubim s birfim...
Mersy pt putinul ce la-ti facut cu totii pt mine...
Mya4ka (Mihaela Mindicanu)
Vov4k sau bobelu (Vova Mindicanu) 
Costika (Costea Exari) 
Andrushelu (Andrei Zorila)
Ina4ka (Inna Petrushevskaia)


 Toti sunteti cele mai scumpe fiinte din viata mea - Va Iubesc Moolt

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu