Что имеем – не храним, потерявши – плачем :((((((

duminică, 25 martie 2012
Toata ziua azi mia jucat  festa in cap,  atita adevar in doar citeva cuvinte. Mai mult acum la mine se refera nu la dragoste imensa sh suferintza, ci la o pietenie puternika, din punctul meu de vedere, asta e unica mea prietenie unde kiar intradevar ma simt foarte bine, avem atit de multe lucruri in comun, vizionam aceleasi gene de filme, kiar nu demult odata,la aceiasi ora, am vizionat acelasi film, doar k separat :) sau ascultam aceleasi cintece, sh vorbit atit de deskis si liber. Ma simt bine, doar k de o saptamina nu mai este la fel, este un motiv la mijloc, pe care eu nu-l cunosc, si care ne stopeaza comunicarea in genere, dar sper dintradins k curind totul sa se normalizeze, deoarece imi lipseste atit de mult comunicarea noastra, convorbirile pe net pina la 2 noaptea, sh kiar senzatzia asta k sunt inteleasa sh nu sunt singura.......
 Motivul? - nu il cunosc....
Prietenia? - nu vreau so pierd....
 Sper......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu