30 zile...

duminică, 16 ianuarie 2011
Imi cer iertare pt k cam rar scriu pe blog, miine revin la Chisinau si iarasi incep a lucra,am avut si eu vacanta ca si toti ceilalti. Dar trecem peste asta si incepem cu cel mai important...(ch) (ch) (ch) (ch) (ch)
Pete o luna va fi o data importanta pentru mine, cei 19 ani... Cit de repede trece timpul, curind voi avea iarasi examene, doamne ce mam saturat de ele, si apoi iarasi la ore.... Deja a trecut primul simestru sin acest an, suntem cu totii in 2011. Au trecut si sarbatorile de iarna, poate k mai sunt citeva dar nu intratit de semnificative ca celelalte... Va zik k am sarbatorit super venirea noului an,2011. Creciunul a fost cea mai super sarbatoare pt mine, de atunci am inceput sa iubesc creciunul, caci pina acuma uram acesta sarbatoare... Nu degeaba se spune ca cifra 7 e o cifra norokoasa, iaka si mam convins in asta.... 07.01.2011(L) (L) (L)
Acum imi fac bagajul si de miine voi fi nevoita s ma trezesc iarasi la 6, uffff,ce nu vreau, era bine acasa, pina la 11 - 12 dormeam, desi ma culcam la 4 citeodata si la 5, dar asta nui nimik, la Chisinau la fel la asa ora ma culcam :D(K)(K)(K)
Ma bucur ca mi-am revazut colegii,prietenii si familia,kiar imi era dor de toti, inskimb acum mii dor de capitala, de prietenii de acolo,de colegii de grupa si de torent, inka 18 ore si iarasi voi simti pe pielea-mi viatza de la camin :)
with love, Marin4ik....(F) (F)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu