Soul Scream

vineri, 28 ianuarie 2011
Am  inceput a scrie in english, dar ma tem k no sa ma inteleaga multi, franceza nu o cunosc, iar in rusa nu doresc....
Deci incepem:  
Viatza asta nu merita de a fi traita.

1. Pt ce noi invatzam???
- Ne chinuim atitzea ani degeaba, oricum pina la urma acelasi rezultat

2. Pt ce noi mincam???
- Oricum daca peste ceva timp zicem k suntem grase sh vrem o silueta de invidiat, si nu ne trebue mincarea.
3. Pt ce noua ne trebue prieteni???
- Daca peste o perioada eu ne tradeaza,sau noi ii tradam.
4. Pt ce noua familie???
- Ne umplem capul cu proleme sh responsabilitati pe care nu merita.
5. Pt  ce noua ne trebue Viatza???
- Pt a trai, pt a iubi,pt a avea o familie, pt a ne face prieteni, pt a invatza din greseli...
 Concluzie: Noi traim pt ca sa suferim....
Stop suferintei....... Viatza nu merita sa fie traita
Multi ma pot condamna dupa aceasta postare, ma pot numi kiar sh EMO cum au si facuto, ma pot evita, dar eu nu vad un viitor, eu nu merit sa mai traesc, sa mai fac pe altii sa sufere, sa le incurc sa-si realizeze planurile grandioase.... Ma dezik de viatza...

1 comentarii:

  1. Charmed spunea...:

    (((...stiu ca viata e grea...dar mie imi place si vreau ca si tu sa faci parte din ea,prietena!

Trimiteți un comentariu