Azi e doar o zi din sirul nesfarsit al tristetilor mele…

marți, 4 ianuarie 2011
Si iarasi un nou an, cred eu un nou inceput...
Dupa parerea mea, acest 2011 sa inceput cu bine, aveam atitea planuri,pe care poate deja trebuia sa le incep a realiza... dar ceva parca ma opreste, casa, departarea sau amintirile din trecut ce anume au revenit acum de sarbatori cind toti suntem acasa si imprejurarile sunt ideale pt amintiri....
Iarasi fac aceiasi greseala din trecut, chiar daca stiu k nu e drept,k grasesc amarnic ca mai apoi o sa-mi para rau, dar stiu, ca voi grei atita timp pina nu imi voi atinge telul, k stiu k oricum va fi....
Nu asi dori sa intru in detalii, caci amintirile nu ma lasa sa ma gindesc la ore, la examenele ce curind le voi avea...
Niciodata nu mam gindit k asa de tare imi va placea sa dorm si asi dori sa dorm mai k tot timpul, pt ca visez-visez-visez, suna oribil,stiu, dar visind ma ajuta sa-mi realizez ceia ce poate cindva nici nu ma gindeam k voi dori, ma ajuta sa uit de el in realitate si savurind timpul petrecut impruna doar in vis...
Am inceput un 2011 cu bucurie si realizari,asta daca asi trage concluzii doar din primele ore al cestui nou an,sau chiar din prima zi,dar daca e sa ne uitam mai departe, dupa cele 24 de ore reusite , e pesimism total, iari eu cu tristetea mea,cu lacrimile care nui trebue nimanui, poate k nici mie, k sunt satula de bocetele mele,dar ce sai faci, asa sunt eu, plingacioasa :D
Am promis blogherilor si tuturor k din anul acesta adica 2011 va voi face o surpriza tuturor,inka nu mam decis, imi este frica k no sa va placa, sau ca nu imi va reusi surpriza, sau pursisimplu o so dau in bara... Dar nui nimik, trec eu si peste asta, peste citeva zile surpriza e gata....
Elynn,sa nu-mi divulgi secretul ok? Doar ea il cunoaste, si asta a fost din intimplare,nui nimik, am eu incredere in ea. :D

1 comentarii:

  1. MISS ELYNN spunea...:

    honey....yo sint mormint)) don't worry!! mai bine ascult britney spears decit s spun ceva))

Trimiteți un comentariu