Februarie...

miercuri, 2 februarie 2011
Deja e sh luna Februarie,deja e data de 2.Cit de repede trece timpul,nici nu-mi vine a crede k deja din mult asteptatul 2011 a trecut o luna sh  2 zile, ramin doar 11  luni din anul acesta, dupa cum intzeleg va trece extrem de repede.... Miine deja e 3 februarie, pe mine mereu ma face s fiu diferita in aceasta luna, putini poate ca intzeleg de ce, dar peste 13 ziel voi mai pierde un an viatza... Miine e ziua lui Vladutz, o avut marele norok  k sa nascut cu 2 saptamini mai devreme k mine :)))

Imi este dor de adolescentza mea nebuna, cind zilnik eram la liceu cu prietenii si scumpii colgi, la care cit de rai nu ar fi ei, eu oricum nam sai uit niciodata..... Acum toti sunt prin lume, si revenind acasa nu-sui mai aduk aminte ca cindva eram colegi.....
Incerc sa skimb ceva in viatza mea, imi urez succes k am mare nevoie de el.....
Va PuPaCeSc Pe ToTzI sI vA iUbEsC MuLt....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu