Aliooooooo

luni, 21 februarie 2011
Stind asa intr-o zi friguroasa de iarna (vacantza asta) cu un prieten ce nu-l vazusem de vreo jumate de an, povestise o intimplare foarte amuzanta, ce o avuse el ceva mai recent, cind revenise din Romania...
Statzi bine?????  Cititzi mai departe.......


Sâmbătă seara, trecut de ora 23. Sună telefonul. Ridic receptorul.  (povesteste prietenul meu)
Eu: Alo, da? (politicos pe un ton neutru)
Vocea: Alio…(un bărbat răguşit cu limba împleticită) Da cine-i acolo?
Eu: Eu, cine altcineva?! (pe acelaşi ton)
Vocea: Anjela tu eşti? Ori cine asta? (nedumerit)
Eu: Nu-s eu. (scurt, tăiat)
Vocea: Cum adică nu? Da unde am nimerit? (iritat)
Eu: Unde ai sunat acolo ai şi nimerit. (uşor amuzat)
Vocea: Măi băieti, ia nu şhi aşă deştept. Tu măcar ştii cine-s eu?! (umflat în pene)
Eu: Ce-s de la KGB! De unde să ştiu? (zâmbind)
Vocea: (împăciuitor, după o pauză de câteva secunde) Eu vreu pe Sveta ori pe Anjela.
Eu: Apoi hotărăşte-te…pe care vrei mai tare? (pe un ton serios)
Vocea: (ezitând) Parcă mai tare pe Sveta.
Eu: Bun, acum o chem… (mă prefac că strig pe cineva, apoi tot eu cu o voce subţire, schimbată) Alio, ce-i măi?
Vocea: Fa, Svetă! (cu curaj) Aista-s eu, Borea. De ce n-ai venit, fa, aseară la club? O fost dzâua lu Vanea. O adus o bancă de jin şi o tocitorică de crepliacioc pervâi sort. Ai promis că aduci plăcinte cu bostan la zacuscă şi când acolo ne-ai podvidit pe tăţi. Ap’ cine eşti tu după asta?! (aproape furios)
Eu(cu greu reţinându-mă să nu râd) Ăi, Borea! (hotărât) Să nu mă mai suni că eu m-am săturat de variantele astea a tale. Eşti o jită şi o animală împutzită. Nu ştiu cum te mai rabdă pământul, spurcăşhiune ce eşti. Betzivanul dracului! (aproape plângând) Cum mi-ai distrus tu tinereţile…
Vocea: Fa, ce-i cu tine?! (luat pe nepregătite)
Eu: Dar gata. Nu mai pot. Nu mai rabd. Mi-o ajuns până aici (arat cu mâna la gât)Te lepăd, că ni-am găsât pe altu. Să nu te mai prind prin prejurul casei că-i dau drumul lui Rex. S-o terminat! (Pun receptorul, îl deconectez şi izbucnesc în hohote de râs)

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu