It's my birthday tomorrow. Will you wish me a Happy Birthday?

marți, 15 februarie 2011
Mdea, iaka miine e data de 16, iaka miine eu implinesc 19 ani, insfirsite nimeni din univer no s ma numeasca "malaia" , nu zik k imi astept ziua de nastere cu nerabdare, dar totusi pe linga toate k in aceasta zi eu imbatrinesc cu un an, k mereu pling in asemenea zi, dar totusi ador ziua mea de nastere,ador surprizele facute de prieteni, cadourile primite de la persoanele dragi, si atentia celor din jur care stiu ca e o zi importanta in viatza mea......
In asa zi vreau so felicit pe mama mea, care ma nascut, care ma crescut sh care ma educat, ma inkin pina la pamind in fatza ei sh ii sarut picioarele care sau kinuit pt a ma aduce acum asa mare, sanatoasa...
 Mamy te iubesc.... 
Sunt cea mai fericita ca am asa parintzi, asa o familie pe care altii nu ai avuto....
Nu zik k astept de la voi toti felicitari,surprize in asa zi,insa atentia mereu nu strika in asa situatii....

2 comentarii:

  1. Charmed spunea...:

    Marisha,LA MULTI ANI SCUMPO!!!!multa sanatate,fericire,succese,dragoste cit mai multa si un printz alaturi,caci esti o printesa si meritzi,team pupat

  1. Unknown spunea...:

    mersy moolt draga....:*:*:*

Trimiteți un comentariu