numaratoare inversa a inceput

miercuri, 9 februarie 2011
Au mai ramas citeva zile pina la o zi importanda din viatza mea......
Nuuuuu, nui la ceia ce va-ti gindit, nici un fel de 14 februarie, nici un fel de ziua indragostitzilor, kiar daca sunt indragostita oricum nam so sarbatoresc, din obisnuintza, dar peste 2 zile dupa asta, vine sh 16..... Hey doar e ziua mea de nastere..... Ca si anul trecut, kiar in acea zi am s stau cu shampania in mina ,singura, seara,si am s ma gindesc k iar am mai pierdut un an din viatza mea, sh inca cu un an mai mult ma apropii de moarte....
Desi anul trecut pe 14 am sarbatorit cu scumpii mei prieteni o minunata petrecere..... Mai astept eu inca 2 saptamini si atunci nu-mi va mai pasa daca am sarbatorit sau nu ziua mea de nastere.....
I'm so happy........ Love you
S.......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu