De ce?

miercuri, 13 iulie 2011
Pamantul e acoperit de cioburi...Dc?S-au rupt portile cerului,au cazut ingeri si s-au spart in mii de bucati!Dc?Pentru k distanta de la cer la pamant e prea mare chiar si pentru ingeri.....Dc?Pentru k nimic nu e destul de aproape Dc?Ca sa speri mereu...k sa nu fii multumit niciodataDc?Pentru k realitatea nu e niciodata la fel de frumoasa k visele pe kre ti le`ai facut...Dc?Pentru k lumea nu e "imperfecta" ci rea pur si simplu...Dc?N-ai intelege...Dc?Pentru k cei buni nu inteleg raul...lumea a devenit rea din cauza celor rai.A fost de ajuns o singura samanta de rautate k ea sa se intinda pe tot pamantul...Dc?Pentru k rautatea e o buruiana,creste peste tot,fara sa aiba nevoie de ajutor si nu moare niciodata.Dc?Pentru k numai in povesti binele invinge raul...Dc?Pentru k imaginatia e singurul loc in in kre oamenii buni inving raul...oamenii buni nu inceteaza niciodata sa viseze Dc?Pentru k altfel ar muri......Dc?Costiinta victoriei finale a raului ucide Dc?Dc?Da...DC?Nu stiu,nu stiu nimic...ma invart printre ganduri, amestec caut cu disperare ceva....dar nush ce gasesc ..gasesc totul..,dar e nimic.ma nasc si mor in fiecare clipa.vreau totul..dar nush ce vreau....nu inteleg si dc vreau.stau pe loc dar alunec in gol.o parte din sufletul meu trebui sa se nask ink....o parte..... a murit.sunt satula de tot....e prea mult,dar nimic numi ajunge,numi ajung eu mie.la un moment dat unui "de ce?" i se raspunde "nu stiu"Tu cum esti?Eu?Da.Te afli printre oamenii buni sau rai?Eu....eu incerc sa ajung printre cei rai....Dc?Ca sa nu mai doara...Ce?NIMIC....TOTUL.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu