”LIMITELE SPERANTEI”

vineri, 22 iulie 2011
Stii ce doare cel mai tare? -Atunci cind ai inteles, poate ca si demult, dar totusi ai inteles k degeaba speri la ceva, si zici k totul va fi bine stiind k nimik nu va fi, nici macar rau dak nu bine, dar mai stii de ce inka doare, si doare tare? -Iti spui tie insuti k no s poti ierta niciodata sau k esti sigura k nu vei mai putea skimba ceva.... Dar sal vad acum, sau mai ales sal cuprind,sal sarut, DAAAAAAA singura m-asi contrazice, asi arunca totul intro parte sh asi trai cu clipa asta, asi trai linga el si totul va fi bine, voi  uita sh  de durere sh de inselaciune, iarasi ma voi increde in mine insumi, in noi, te voi  iubi mai mult k la inceput, voi fi mai buna k la inceput, voi fi cea pe care tu o alintai, o adorai ba kiar mai mult o iubeai....... e straniu sa spun asta, dar intradevar ma simteam cu adevarat iubita, asa cum nu mam simtit niciodata, increzutra in sine, protejata de tine, strinsa in brate de cele mai iubitoare miini, cuprinsa la cel mai cald piept si ascultind cea mai sufocata inima ce iti batea in piept plina de dragoste.... Lasa sa ma vorbeasca toti, nu-mi pasa kiar de nimeni, eu te-am iubit sh te iubesc, asta ti-am spuso si atunci, iar daka voi avea ocazia tio voi spune sh acum, fara rusine si sfiala.... Dar........ Am ajuns la limitele sperantei mele, nu mai am unde spera, la ce spera, Pentru ce??? Si iarasi sufer, iarasi pling.... Inca un motiv de a-mi inveseli dushmanii, de a-mi ponegri autoritatea..... stau singura un camera si innebunesc, de la zborul mushtelor, si ele ingragostite, de ciripitul pasarilor la geam, si ele la cuibul lor cu puishori, de bataia vintului in cregi.......... Doar ploaia ma poate intelege, ea imi alina durerea, mi se uda obrazul cu o lacrima sarata, iar ploaia mio sterge cu apele ei, mio ascunde de okii altora, spunind k e doar o picatura de ploaie nici vorba de lacrima..... Doar ploaia mereu ma asculta si ma intelege....Plingem impreuna............Stau pe marginea prapastiei si nimanui nui pasa.................

6 comentarii:

  1. Anonim spunea...:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  1. Anonim spunea...:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  1. P Q spunea...:

    Anonim, daca mai intri din cind in cind pe aceasta pagina, mai intai uitete la tine in oglina, date de citeva ori cu capul de pereti, scoateti stresu pe care il ai, shi poate iti vei reveni... Numi obijdui prietenii...

  1. Anonim spunea...:

    draga mea, numele blogului tau imi apartine, limitele sperantei exista din 2009...una din 2 ori schimbi titlul ori ma supar.INTELEGE TE ROG NU POTI PURTA ACELASI NUME

  1. Unknown spunea...:

    asta e denumirea postarii, sh nu a blogului, daka nu ai observat blogul are o alta denumire......

Trimiteți un comentariu