ianuarie

marți, 5 iulie 2011

Mi-e dor...de o zi de iarna tarzie, de ochii tai caprui, ce imi incalzesc de fiecare data sufletul si imi insenineaza viata. Ai aparut ca o ploaie de vara si nu vreau sa dispari la prima raza a soarelui. Mi-ai atins gandurile, m-ai imbolnavit si ai lasat iarna grea peste umerii mei. Te caut in fiecare persoana, in fiecare amintire si esti prezent in mintea mea azi, maine si in toate zilele ce urmeaza, pana la capatul timpului meu... Esti unic si irepetabil, tot ce seamana cu tine e o copie. Un zambet al tau imi alunga si norii si ceata din jur. Surasul tau imi alunga intunericul, vocea ta ma incalzeste, atingerea ta ma inalta. Te simt atat de aproape, esti in sufletul meu ce incepe sa prinda viata. Vreau sa-l trezesc la viata, intunericul sa-mi dea pace, frigul sa mi-l alungi. Mi-e dor de o zi de ianuarie, de tine, de plimbarile noastre sub clar de luna, de noptile nedormite, de tot ce se ascunde in ochii tai caprui. Mi-e dor... 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu