122 zile

joi, 30 decembrie 2010
Miine se vor implini cele 122 de zile de cind am calcat pragul universitatii,de cind am devenit si eu studenta.
Unde am nimerit intrun colectiv extraordinar, aici le-am cunoscut pe scumpele mele prietene Lenka si Lenutza.
Aici e viatza mea, alaturi de prieteni si colegi,alaturi de ceia ce doresc sa devin si tind ca sa ajung...
Le multumesc pt faptul k mereu imi sunt alaturi si stiu k mereu pot conta pe mine atunci cind au nevoe... Desigur ca sh  scumpul nstru Nicushor, care stie a ne inveseli sunind noaptea si facind cite o farsa..
Mai nu am uitat si de "Spicika Patrashiteli" Vladutz al nostru, cel care ne suporta asa cum suntem noi, rele sau bune ...
A trecut deja jumate de an de cind suntem impreuna, dar parca a trecut o veshnicie si parca ne cunoastem inka de mici, Prieteni.
Fitzi cu okii pe noi,pt ca curind........ Curind.... :D
Inpreuna cu Niku,Elynn si Vlada ne vedem pe un blog comun,al Jurnalistilor...
Hey,apropo,miine e ultima zi din anul 2010, hai sa il petrecem cit se poate de bine, impreuna cu prietenii,familia, si toti cei dragi...
Sarbatori fericite tuturor... Va iubesc mult iepurashii mei....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu