Un omuletz sfint pt mine...

vineri, 10 decembrie 2010
    Aceasta postare e dedicata unui omuletz foarte drag  mie,o persoana ce ma face sa zimbesc de fiece data cind vorbesc cu ea, da este vorba despre o fata, o prietena de suflet, un ingerash.....
    Mya (Mihaela Mindicanu)
Imi este foarte dor de ea, cu prezenta ei si viata imi merge mai bine. Ne cunoastem de mici,si de atunci am inceput a prieteni, mai intii la gradinitza (nu gasesc poza unde noi de vreo 6 anishor cu flori in mina ne pozam pe un scaun)  apoi in clasele primare, ca mai apoi in clasele gimnaziale (si acuma mai tin minte k am stat alaturi, doar k in rinduri diferite sh am scris ex in cl 9, le dadeam de copial altora scriind pe rigla) si la urma la liceu,aici ne-am apropiat sufleteshte sh mai mult,impreuna eram la petreceri, la scoala (dimineata cind ne duceam la scoala mereu treceam pe la dinsa sh impreuna plecam spre soala) discoteca sh acuma ne tine minte cite distractii sh nenbunii am avut noi (eu eram un fel de stilist al ei,imi placea sa o ajut cind avea nevoe de mine)
Acuma suntem foarte departe, eu la Chisinau ,ea la Bucuresti, dar nu cred k distanta ne indeparteaza una de alta, ea e cel mai scum sufletzel pt mine.
  E cea care....Daca sunt suparata si o sun....Nu ma respinge...Ci ma asculta cu rabdare....Si imi  da numai sfaturi bune....
Ea e singura  care ma asculta...Fara sa ma respinga ....Pentru aceste fapte o iubesc mult....Si mai sunt foarte multe....Pe care sincer...Nu le pot exprima prin cuvinte....Pentru ca prietenia ei...Nu poate fi exprimata in cuvinte....Si nu cred k poate fi exprimata in nimic....Pentru ca este incomparabila...:X Dar cel mai mult...O iubesc pentru faptul ca ea ma intelege....Si ea m-a invatat ca atunci cand imi e greu....Sa nu fac altceva decat sa ZAMBESC:X

Mya, vina mai repede acasa, imi este foarte dor de tine, nu mai am rabdare s vina sarbatorile de iarna ca sa te revad...

3 comentarii:

  1. Mia spunea...:

    Merci mult scumpa pentru postare...Besq mult,abia astept sa te vad si sa petrecem timpul impreuna....

  1. Anonim spunea...:

    Nu in zadar se spune k prietenia este cel mai de pret lucru care merita sa fie ocrotit si hranit cu sentimente frumoase si momente placute, este precum un copilas mic care are nevoie de ingrijire si care creste si prinde la forte numai pe parcursul anilor.......eu va doresc sa va protejati si voi acel" copilas" nascut deja cu mult timp in urma, sa-l ingrijiti si sa-l hraniti numai cu clipe frumoase si dulci!!!!! Imi place aceasta legatura de prietenie creata intre voi, pastrati-o intacta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by Cristy

  1. Anonim spunea...:

    da da,,,sa beti cit mai multi,,,asa ca la moldoveni...voi ma stiti:P,asai delifincic?

Trimiteți un comentariu