Sa intimplat...

miercuri, 15 decembrie 2010
Nuuuu,nu trebuia, am fugit mereu de asta, nuuu, de ce acuma, de ce??? Nuuuu, nu el,e o greseala, o doamne, ce sa ma fac?
Uite ca sa intimplat sh ceia ce nu vroiam, ceia de care fugeam toata viata, ma asteptat dupa coltz sh ma lovit in inima, acel cupidon, acea sageata...
Acuma stau sh pling, Daaaa, mam indragostit, sunt cea mai proasta din luma asta, eu niciodata nu am fost in asa stare,cei cu mine, nu am pofta de mincare, nu ma pot gindi la nimik altceva decit la el, sh la momentele petrecute impreuna, mai ales cel mai straniu e ca cind aud de "Faraon" parca lasi vedea pe el in oki, da,da....
Nu am vrut deloc sa ma indragostesc, mai ales acuma inainte de examene, nu ma pot concentra la lectii,la tot ce se petrece in jurul meu... Aseara.... Mdea, a fost frumos...
El atit de tandru, atit de gingash, atit de cuceritor, atit de galant, toate idealurile intrukipate doar intrun trup,suflet,inima,buze.... Mmmm,cit despre buze, atit de moi, dulci sh..... :(
Iar ma gindesc la el, iar nu mai am chef de vorba cu nimeni, prima data trec prin asa stadie, de a nu vedea nici tastatura la laptop, da ii vad doar chipul, el NU stie de asta, poate ca nici nui cazul??? Mie frica sa afle cineva din cunoscutii lui / nostri, caci cu siguranta va afla sh el, dar nu vreau ca cineva sa isi bata jok de mine sh de ceia ce simt (pe care nu vreau sai zik pe nume, adica "iubire")
La naiba, mi-am promis mie odata sh pt totdeauna k nam sa ma indragostesc sh nam sa stiu cei asta dragoste, suferinta din dragoste sh toate celelalte, dar de ce acuma, sh de ce anume el, cea mai nepotrivita persoana, in cel mai nepotrivit lok...
Am nevoe urgent de un psiholog, de cineva care sa ma scoata din  acest "Trans" in care am intrat inka de duminica, din care nam esit nici pt o secunda, noaptea am insomnie,si tot din cauza lui. Duminica pt k am stat toata noaptea la "palavrageala", pt k nici eu nu prea doream sa dorm din simplu motiv k oricum peste o ora trebuia sa ma trezesc si sa plec la univer,iar el la serviciu,apoi intro asa companie (adica cu el) nu tii urit niciodata, si nu te va lasa sa te plictisesti. Mai multe nici nu pot sa scriu,okii mi sau umplut de lacrimi, la naiba, si asta tot cindva mi-am promis ca nam sa pling din cauza baetilor, de fapt asta niciodata nici nu a fost.
Sunt o mare plingacioasa, pai de fapt sh nui de mirare, sunt nascuta in zodia "varsator" asa k apa e ceva mai scump sh decit aierul pe care-l respir...
Apa - zapada, ce mai conteaza, mdea, acea joaca cu zapada de aseara, sau mai bine zis deja de azi noapte a fost fenomenala, cineva inka mia si zis k parca eram 2 indragostiti,dar din pacate din acesti 2 doar eu sunt indra**** nici nu pot spune acest cuvint,mie frica...
Azi la baie nici parul nam vrut sal spal, k inka mai e imbibat cu mirosul lui, o compinatzie de parfum frantuzesc si tigari din cele mai alese... Miros imbatator...
Nu mai pot asa,ce sa fac?
Azi un prieten mi-a dat un sfat , ceva de genul : "Pai ceia ce vreai trebuie sa realizezi....Barierele se dau la o parte.. "
Добейся своего...
не стена...подвинится..
так Что...
Флаг те в руки..
Pai da daca macar asi sti pt ce lupt, nam reusit sa vorbesc cu el pe tema asta, poate k nici nu se stie daca aveam sa vorbim noi despre asta?
De asi sti macar daca asta a fost ceva cu un viitor, sau asta e doar o petrecere,sh o distractie impreuna, oare ce sa cred, nu inteleg ce se petrece la el in minte,poate k eu nici nus pe acolo, macar k amintire de la o petrecere???
Cea mai mare greseala a mea a fost sa ma indragostesc..... Iar acuma,la moment cea mai mare greseala e ca sufer din cauza asta...
Eu, cea care niciodata nu am crezut in dragoste, care nici nu credeam vreodata ca voi ajunge sa iubesc...
Sper ca totul sa fie trecator, doar un vis, doar un vint, doar o suflare.....

4 comentarii:

  1. Charmed spunea...:

    mda...interesanta intimplare..si trista..in orice caz eu sunt de acord cu spunsele prietenului tau:ne stena,podvinitza :)
    Nu dispera,eu tot sunt intr-o situatie asemanatoare cu a ta,doar ca in cazul meu..el nu cunoaste ce simt eu..((am nevoie de mai mult curaj

  1. Unknown spunea...:

    pai nici in situatia mea el tot nu cunoaste nimik, sh cred k nici nu e cazul sa cunoasca,deoarece se va pierde si prietenie intre noi

  1. Charmed spunea...:

    daa...de aceasta mii frika si mie..sa perd asa prietenie frumoasa...

  1. Baiatul) spunea...:

    mdea ) exista o solutie tare buna)mo ajutat mereu )intrerupe legatura,pina cin nu o sa apara pofighizmul si atunci totul e ok ;) eshti lecuita :D

Trimiteți un comentariu