No promisses....

sâmbătă, 18 decembrie 2010
Zilnic stau sh ma gindesc, ce oare caut eu in viata asta???
1. Serviciul meu ideal,pe care incurind il voi avea
2. Familia iubitoare, pe care deja o am inka din februarie 1992
3. Prietenii adevarati, pe care inka ii mai caut
4. Insa marea mea dragoste nu o mai caut, caci nu cred in dragoste.
Iarasi ma apuca melancolia, imi este dor de prieteni, de familie, de toti cei care cindva m-au facut fericita. Insa imi este frica ca daca asi intoarce innapoi clipele frumoase, impreuna cu ele se vor intoarce inapoi si cele rele.
Greselile mele din adoleshcenta,marile certzi cu parintii, prima dezamagire in dragoste,prima tradare de prieteni, prima mea petrecere la care m-am imbatat si nu tineam minte cum am ajuns acasa, primul meu sarut,prima mea lacrima varsata pt un baiat.......
De ce anume acuma mi-am amintit de toate astea?
De ce asi vrea sa scap de unele amintiri?
Am crescut, simt cum ceva sa schimbat in mine,in capul meu.
Nu mai gindesc asa cum gindeam acum 6 luni in urma.
Totusi sunt deja alta, mult mai diferita de cea care am fost...
Dar totusi in suflet sunt aceiasi Marincik pe care voi o stiti, mereu glumeatza, vorbareatza si plingacioasa :D
Iubitzi-ma asa cum sunt,buna sau rea. Oricum eu va iubesc pe toti voi, dragii mei Prieteni, Parinti ,Colegi, si citorii blogului meu....
A voastra blogheritza Marincik...

1 comentarii:

  1. Charmed spunea...:

    si noi te iubim Marisha
    mereu mia placut asa sa te numesk )))

Trimiteți un comentariu