vineri, 12 noiembrie 2010
 ;) De la cel mai “chinuit” blogger. ;) 





1. Cât e ceasul ?
00:59
2. Numele tău este?
Asa cum stiti – Marin4ik ;)
3.Poreclă:
Mi s-a spus la un moment dat… Maritza. Asta in adolescenta-mi zbuciumata.
Acum simplu Marincik:) sau "vrabiutza"
4. Ai tatuaje?
Noooo! Dar vreau unul! :p
5. Culoarea ochilor?
Caprui spre negru.
6. Locul în care te-ai născut?
La nordul tarii.
7. Mâncare favorită?
Nu pot spune ca am o mancare favorita. Sunt o gurmanda.. In rest mananc orice. Chiar si ce nu trebuie uneori. :)
8. Ai fost vreodată în USA?
Nu. Imi doresc. Dar nu stiu daca acest vis al meu va deveni vreodata realitate. Inca astept! :)
9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?
Nu. Poate doar in vis. Dar nu imi amintesc! :)
10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?
Da. Sunt o plangacioasa, in astfel de cazuri. :)
11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?
Da. O singura data. Eram cu iubitul si m-am cam speriat. Nu a fost nimic grav. Doar o vanataie la picior.
12. Crezi intrun viitor de vedeta?
Desigur, eu sh acuma deja sunt o vedeta :)
13. Zi favorită din săptămână?
Vineri. Pentru ca e prima zi din week-end.
14. Restaurant favorit?
Oricare. In care nu se canta manele.
15. Ce sport îţi place să urmăreşti?
Fiind de parte feminina… nu ma omor cu sporturile. Dar mai urmaresc football, ca imi plac jucatorii...
16. Băutură favorită?
Mmm,buna intrebare, chiar beau multe lichideu cu placere un frappe cu inghetata.
17. Îngheţată favorită?
Orice fel. Inghetata sa fie!
18. Walt Disney sau Warner Bros?
si :) si :)
19. Restaurant Fast Food favorit?
Shaormerie. Mananc una mica cu placere, cand mi-e foame… :)
20. Ce culoare are dormitorul vostru?
Mobila? Crem cu maro.
21. De câte ori ai copiat la vreun examen?
De cate ori am putut! :)
22. De ce anume jurnalistica?
E confidential :)
23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?
In mai multe! :P
24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?
Imi fac de lucru. Diverse! Internet…, un film…, ceva treburi prin casa… Gasesc eu ceva de facut!
25. La ce oră mergi la culcare? 
Sunt o persoana care nu respecta orele de culcare. :P Aproape tot timpul se face peste ora zero. Adica in 99% din cazuri.
26. Cit de curind te vedem la TV?
Ramane de vazut! Apropo,deja sunt acolo, doar trebue sa va uitati mai bine!
27. Ce program Tv nu pierzi niciodată?
Nu tin sa urmaresc nici un program din scurt. Ma uit la toate.
28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?
Cu prietena mea ceamai buna Elena Briciuc sau Miss Elynn :)
29. Ce asculţi în momentul ăsta?
Radio 21
30. Care e culoarea preferată?
Inca mai intrebi? Negru desigur,dar nu-mi scapa nici violett.
31. Mare sau lac?
Maree. Normal, nu? :)
32. Câte tatuaje ai?
Vreo doua naturale! :) Adica vreo doua vanatai. :)
33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?
Daaa! :) Eram cu un coleg . Si am ramasa in “pana prostului”, chiar in intersectie. Asta pentru ca nu mergea ceasul care arata nivelul rezervorului. Bineinteles ca nam stat mult, a venit tatal sau cu benzina...
34. Ce preferi pisică sau căţel ?
Catel!
35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?
Nu ma puneti sa aleg,vara pt distractii sh aventuri,iar Iarna pt melancolie sh romantica :P
36. Eşti solo ?
Aga,imi astept jumatatea pe un armasar alb :)
37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?
De mine! :) ! :) )
38. Cât e ceasul?
03:39 (Ce sa fac? Nu am somn! :) )



..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu