Musculitze"

duminică, 14 noiembrie 2010
Of doamne,ce-o mai fi insemnind sh musculitzele astea, va intrebati voi?
Nimic strashnik, doar k eu deja de citeva zile le am k vecine de camera, o droaie de mushte din astea mici sh care pishka, da ce sai  faci daca cineva nu isi duce urna sh miroase a detoate in camera ceia, bine k macar eu practik toata ziua nu sunt in camera k dealtfel ma faceam sh eu musculitza...
Zilnik le vad ba pe masa linga mincare, ba in paketul cu piine ,ba kiar sh pe hainele proaspat spalate...
UJASNA.....
Noaptea parca sunt la Zoo, bizie la urekile mele sh ma pishca de tot corpul, a doua zi ma trezesc cu pete roshii, deja nu ma mir de unde s-or fi luat sh astea.....
Aveti ceva solutii ??? Ajutor,musculitzele au invadat in "33" Aaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu