Viata de student traita la Camin....

joi, 4 noiembrie 2010
Sunt si eu printre cei care traesc in camin... Un biet student chinuit intre acesti pereti, oricine poate spune ca sa traesti la camin e bine sau ca e rau, precum sh eu pot spune la fel, dar vreau sa remarc una, k din punct de vedere a distractiilor sh a petrecerilor cu noii prieteni ce i-am cunoscut aici, e super, dar daca ai venit la universitate sa inveti sh sa devii cineva, va asigur traiul de la camin nu e convenabil deloc.
Da-ti sa va povestesc cite ceva despre traiul de aici....
Dimineata,ora 6:30,suna telefonul meu,desigur ca de a ma destepta, deobicei il sting sh mai lenevesc in pat citeva minute,of, mai bine ma trezesc k dealtfel incepe "veselia" cea mare,la una din colegele mele de camera ii incepe a suna telefonul,de fapt primea niste sms-uri, in skimb ea dormea bushtean, a doua colega de camera se trezeste sh incepe a scirtii toate ushile ,ba de la noptiera, chipuriele cauta pasta de dinti sh periuta, sau usha de la garderoba, pe semne cauta shtergarul, apoi cea de la camera, sa inteleg k se duce la lavoar, eu desigur k deja nu mai dorm, sh de mult sunt treaza, am inceput a ma imbraca,prima colega inca doarme, ma gindeam k nu merge la pereki, am lasato sa doarma, nu faceam nici un zgomot in plus, am esit sh eu pe usha sh ma indreptam spre lavoare, sa-mi fac toaleta de dimineata, cum o fac deobicei, pe scari ma intilnesc cu a doua colega de camera,nici nu se saluta, credca e de pe somn sh nu e prea vorbareata la moment, lasa k nui nimik, o salut eu, cind revin in camera, prima colega deja e imbracata, a doua se incalta deja, imi zik eu in gind k wow ces de rapide colegele mele, intre timp ele ambele ies pe usha sh se duk credca la univer, fara a zice un cuvint, macar "pa",sau k "ne vedem acolo" starnui nu, mai ales k suntem colege de grupa?
Dupa perechi ma indrept spre camin, acolo cind intru ca deobicei muzica cinta tare, prima colega sta la compul celei de a doua colega, iar cea dea doua colega, sta pe pat sh citeste, o inteleg k isi invata,k doar ziua urmatoare avem seminare grele sh mult de invatat. Deodata prima stinge muzica sh compul sh incepe sh ea a invata, eu dupa ce am baut un ceai ma duc la "Actorie" dupa ce vin de acolo ele inca mai invata, eu ma duk la dush, apoi revin in camera sa imi invat sh eu, ele intretimp se duk la jos la dush, cind se urca sus la noi in camera eu deja invatam, au intrat cu o mare galagie, au aprins compul ascultau muzica la maxim..."hei colegelor,sorry, da eu acuma imi invat,se poate un pik mai incet,k cind voi va-ti invatat nu vam deranjat". Cum credeti ca a fost reactia lor? Defapt prima colega a inceput cu reproshuri k daca vreau sa-mi invat s ma duk in alta parte, sh  nici macar na dat volumul mai incet.... "wow, ce noutate, poate ca eu tot locuesc in carema asta" asta mi-am ziso eu in gind, intro zi am fost kiar nevoita s ma duk in parcul de alaturi sa-mi invat. Racisem sh stind asa in camera am stranutat, voi cum reactionati cind stranuta cineva??? desigur k raspundeti cu "Sanatate"sau "Norok" cum credeti k reactioneaza colegele mele??? Tak!!! Asta da dovada de cultura lor, inca ceva inafara de astea, sub masa ele tin "urna" de gunoi,o simpla punga in care pun acolo sh resturile alimentare, sh sta acolo 1,2 saptamini, strashnik,un miros de te ucide, sh in toata camera musculitze, ce folos k le-am zis sa scoata afara toata "frumusetzea" ceia,la fel au venit cu reproshuri, adica ele nu se amesteca in viata mea, asa k nici eu s nu le zik nimik... OK fetelor, dar daca inka na-ti uitat eu tot traesc in camera asta...  Dupa toate astea, timp de aceste 2 luni traite intr-o camera, pot spune k sunte-ti cei mai norocosi ca nu aveti asa colege de camera sau ca nu traiti deloc la camin.....
Imi cer ertare de aceasta publicatie, dar sa fiu sincera deja comportamentul colegei 1 care manipuleaza sh pe colega 2, ma lasat fara cuvinte,"Bai,dap voi sunteti fete!!!" Poate ca nu e cazul s postez aceasta, dar intimplarile de zilele astea mau influentat so fak, eu stiu cite ceva din domeniul culinariei sh imi pot prepara ceva de mincare,iar ele inafara de renumita "Mivina" nu stiu nimik, "Bai,dap invatate" nu cred k asta e de invidiat,iar uitate bre, k ele ma invidiaza.... Mdea, tare e grea viata la camin, mai ales cu asha colege de camera....

5 comentarii:

  1. Charmed spunea...:

    Da Marish'...e dificil la tine,cu asa colege...viata la camin nu e grea...mai bine zis traiul cu asa colege.Dar nu dispera.. vor veni vremuri mai bune ca acestea...))
    daca ele nuti spun,atunci iti spun eu:sanatate!
    succes! )))

  1. Unknown spunea...:

    mersy mult scumpa mea, mereu ai fost si vei ramina o particica din viata mea,iti multumesc pt tot, besq moolt....

  1. MISS ELYNN spunea...:

    ai uitat sa spui kum maninka ciokolate pe askuns sub plapuma)) iubita eu te sustzin, shi sper k de la anul nou, se va rezolva))

  1. Marcelushic spunea...:

    MARINCIC,FII TARE!!! NOI SUNTEM CU TINE!!! FII SI TU MAI INDIFERENTA,CU TOATE CA E GREU SA FACI ASTA IN ASEMENEA SITUATII!!!

  1. Unknown spunea...:

    mersy moolt dragele mele, apropo Ellyn, mai devreme de anul nou.....

Trimiteți un comentariu